Menu
« Back
 

Organizujesz konferencję? Sprawdź jak się do tego zabrać krok po kroku!

26.07.2017

Organizacja konferencji Warszawa to bez wątpienia duże wyzwanie. Przygotowanie spotkania, które spełni oczekiwania gości wymaga od organizatorów skoordynowania pracy zespołów na wielu płaszczyznach.

Jakie miejsca szczególnie warto wziąć pod rozwagę oraz o czym należy pamiętać, aby konferencja pod Warszawą została uznana za udaną? Poniżej kilka wskazówek!

  1. Określ koncepcję i liczbę uczestników

Rozsądna organizacja konferencji pod Warszawą to przede wszystkim określenie  tematu spotkania. Powinien być on interesujący dla uczestników oraz odpowiadający aktualnym potrzebom rynku. To właśnie tematyka konferencji Warszawa decyduje o tym kto zostanie zaproszony.

Zaraz za tematyką, drugim istotnym zagadnieniem jest to, do kogo kierowane jest spotkanie. Profil gości w dużej mierze decyduje zarówno o charakterze spotkania, jak i o jego lokalizacji. Prawidłowo wybrane centrum konferencyjne pod Warszawą ma duży wpływ na sukces lub porażkę spotkania.

  1. Scenariusz, harmonogram i kosztorys

Dobry plan to podstawa. Scenariusz zawierać powinien ramy czasowe spotkania, uwzględniać także ewentualne trudności. Prawidłowo opracowany scenariusz ułatwi wam współpracę w podwykonawcami, stworzenie harmonogramu, pomoże również w kalkulacji kosztów. Niezbędnym elementem jest na tym etapie stworzenie harmonogramu nieprzekraczalnych terminów realizacji poszczególnych elementów. Podczas tworzenia kosztorysu zawsze należy uwzględnić kwotę na „nieprzewidziane wydatki”

  1. Odpowiednia lokalizacja

Sukces wydarzenia w dużym stopniu zależy od tego jakie centrum konferencyjne pod Warszawą wybierzecie. Lokalizacja obiektu jest równie istotna dla organizatora, jak i dla uczestników. Łatwy dojazd to wręcz konieczność. Niesłychanie ważnym elementem jest także wygląd i standard miejsca – świadczy to o twoim guście i określa prestiż wydarzenia.

Oceniając sale konferencyjne Warszawa koniecznie należy zwrócić uwagę na jakość oferowanego sprzętu, rozkład sal, warianty rozmieszczenia ekranu, nagłośnienia, krzeseł itp. Bardzo istotna jest także atmosfera danego miejsca, otwartość i kultura personelu oraz indywidualne podejście do klienta.

  1. Podwykonawcy

Organizacja konferencji to ogromne wyzwanie logistyczne. Już na etapie wstępnego planowania warto zapytać o dodatkowe usługi jakie oferuje wybrana przez nas sala konferencyjna pod Warszawą. Dobry lokal może odciążyć nas w kwestii cateringu, obsługi sprzętu oraz hostess. Sale konferencyjne Warszawa i okolice często dysponują także bazami sprawdzonych podwykonawców.

 

Organizujesz konferencję w Warszwie, a może szukasz profesjonalnie wyposażonej sali szkoleniowej? Masz ochotę chociaż na chwilę wyjechać i oderwać się od szalonego tempa życia? Pałacyk Otrębusy to idealne miejsce, w którym zrealizujesz swoje plany biznesowe i jednocześnie zapewnisz sobie i swoim klientom uderzeniową dawkę relaksu!